Laver en messe: Tager tips fra profferne

Når du beslutter dig for at tage springet og gå på din helt egen messe (r), tage sig tid til at kende dine grundlæggende regler. Der er en række mennesker derude, der har besluttet at fungere som ekspert fagfolk, når de repræsenterer deres virksomheder på messer. Du er nødt til at bo på toppen af de korrekte basics at have en vellykket messe oplevelse. Følgende er en grundlæggende liste over ting at tage et kig på og husk at forbedre, når du forbereder din virksomhed til din første messe.

1. Hold det enkelt og organiseret. Selvom du ikke har brug for en udførlig udstilling, skal du sørge for, at den er pæn, ren, velorganiseret og let at finde ting, der er nødvendige. Må ikke videregive oplysninger om et ark metal miss-tapede dimser. Extrasecure rum, der er let omsættelige bør være en prioritet, som du beslutter, hvilke af dine grafiske elementer, du vil bruge.

2. Gør det nemt at kommunikere information med besøgende. Brug tabel til tabelgrafik, der er placeret nederst i tabellen, ikke i midten. Fortæl din historie. Klæd dit bord og dit bord Personale som professionelle.

3. Medtag din virksomheds kontaktoplysninger på let at se steder. Der er masser af andre virksomheder der. Du er nødt til at gøre det nemt, så du har de samme mennesker som alle andre vil være i stand til at komme i kontakt med dig nemt og hurtigt. Vigtige ting at have inkluderet omfatter dit firmanavn, telefonnummer, faxnummer, dine forskellige arbejdstider, dine åbningstider og selvfølgelig, men vigtigere, din tilgængelighed til din messevisning Besøgende eller potentielle kunder.

4. Har menuer derude, der er forhøjet over skærmen eller bordet. Dette giver din potentielle kunde mulighed for at holde en flyer eller de andre kontaktmidler lukket, indtil de er klar til at tale med dig.

5. Hvis du skal til deres showroom, har en række af dine medarbejdere til rådighed. Du ønsker ikke at have alle dine medarbejdere ved bordet, mens nogen sælger noget og kommer til din stand. Kunderne og de potentielle kunder vil føle sig mindre personlige og komfortable med at gå til deres bord.

6. Husk at behandle dit bord som et virtuelt salgsgulv. Med mange af de andre leverandører på showet, vil du have udsigt fra de fleste eller alle af standen. Konkurrencen om den potentielle kundes øjne og opmærksomhed vil være hård. Hvis du vil have en faktisk tabel, skal du bruge den til den bedste fordel. Du kan have en skærm foran en tv-skærm, der kan være et skrivebord eller et bord med kvartaler, strategisk placeret for folk at bruge til at gennemføre forskellige undersøgelser og konkurrencedygtige sammenligninger. Du kan også have en række prøvebrochurer fra din virksomhed at give til interesserede potentielle kunder sammen med nogle visitkort, brochurer og anden marketinglitteratur.

7. Hvis du vil give noget, skal du sørge for at have attraktive kontantposer, der kan bruges til dine potentielle kunder til at bringe dem rundt. Hvis du har litteratur, en dejlig læder rejsendes sag med en pocketTeam USA fane er en dejlig tilføjelse, hvis tingene kommer i gang med en af dine kunder.

Gør en god indsats for at indse, at din messe udstiller ikke kan give det niveau af bemanding og professionelle kontakter, som et professionelt show kan give. Når du overvejer messe udstille leje for din første gang, vil denne liste forhåbentlig hjælpe dig med at forstå, at der er ting, du bør og bliver nødt til at gøre for at sikre en mere vellykket show, der omfatter alle de ting, du ønsker at give. Denne liste er på ingen måde udtømmende. Det er kun beregnet til at forberede dig til fremtiden og pege dig i en bestemt retning, der kan være til gavn i fremtiden.

Udgivet
Kategoriseret som Råd

Skriv kommentar